OKKO GROUP - Офіційний Вебсайт
Завантаження...
OKKO GROUP - Офіційний Вебсайт

Операційна директорка ОККО взяла участь у конференції «CX: Фокус на адаптацію»

Операційна директорка ОККО взяла участь у конференції «CX: Фокус на адаптацію»
5 жовт. 2022 р.

Олена Ворошило, операційна директорка ОKKО, взяла участь в конференції, присвяченій клієнтському досвіду у часи new usual. «CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Фокус на адаптацію» відбулась 29 вересня в онлайн-форматі.   

Олена Ворошило разом із маркетинг-директоркою EVA Анною Гришиною, директоркою СХ-департаменту COMFY Тетяною Василенко, директоркою з маркетингу мережі клінік «Добробут» Анною Швед  та CXO «Алло» Олегом-Жаном Даскалу в рамках панельної дискусії «Український клієнтський досвід в умовах new usual» обговорювали  виклики у клієнтському досвіді з якими стикнулися у цьому році, що мотивує/демотивує людей, які працюють у сервісних командах.

Нагадаємо, що «СX-CONFERENCE: Фокус на адаптацію» – це професійна кросплатформа, на якій представники компаній з різних індустрій формують новий контур клієнтського досвіду у часи new usual. У виступах, відвертих професійних дискусіях, hard talk та бліцах відомі СХ-консультанти та практики можуть поділитись відрефлексованим досвідом на ключову тему: як український бізнес адаптується до розвитку в умовах війни і як коригуються СХ-стратегії.

Поділися з друзями: