OKKO GROUP - Official Website
Loading...
OKKO GROUP - Official Website

«Благаю, живи! Безпека на дорозі» визнали одним із кращих соціальних проєктів країни

«Благаю, живи! Безпека на дорозі» визнали одним із кращих соціальних проєктів країни
Mar 12, 2021

11 березня видання MMR підбило підсумки премії X-RAY Marketing Awards. В рамках неї були визначені проєкти та компанії, що у складні часи карантинних обмежень залишались «на зв’язку» із клієнтами та продовжували ефективну роботу. Проєкт ОККО «Благаю, живи! Безпека на дорозі» визнаний одним із кращих в номінації «Соціальний проєкт року».

Переможців X-RAY Marketing Awards визначали оргкомітет, онлайн-аудиторія і експертне журі.

«Робота ОККО напряму пов’язана з учасниками дорожнього руху, саме тому їхня безпека вже багато років залишається ключовим напрямом наших соціальних ініціатив», — коментує Ярослава Полякова, керівниця департаменту корпоративних комунікацій  ОККО. 

Нагадаємо, що компанія системно працює із проблемами безпеки на дорозі з 2014 року, розпочавши проєкт «Благаю, живи! Безпека на дорозі». За час існування проєкту ОККО працювала з питаннями невикористання водіями ременів безпеки та дитячих автокрісел, проблемою використання смартфонів та інших ґаджетів під час дорожнього руху тощо.

У 2020 році проєкт пройшов під гаслом «Благаю, світись!» і був присвячений проблемі невикористання світловідбивальних елементів під час руху у темний період доби.  У рамках першого етапу кампанії на будівлі Національної бібліотеки імені В. І. Вернадського (Київ) упродовж трьох днів транслювався соціальний ролик, у рамках другого етапу компанія провела національну олімпіаду серед школярів. Учні знімали соціальні ролики про важливість використання світловідбивачів та викладали їх у соціальні мережі. У олімпіаді взяли участь понад 100 шкіл. У фіналі було визначено три переможця, які отримали нагороди від компанії ОККО та комплекти світловідбивальних елементів для своєї школи.

Share with friends: