OKKO GROUP - Official Website
Loading...
OKKO GROUP - Official Website

Учні з понад сотні шкіл зняли соціальні ролики про важливість світловідбивачів у темний період доби

Учні з понад сотні шкіл зняли соціальні ролики про важливість світловідбивачів у темний період доби
Dec 10, 2020

В Україні відбулась національна олімпіада для школярів «Благаю, світись!» про безпеку на дорозі. У межах олімпіади, учні з понад ста шкіл знімали креативні ролики про важливість використовувати світловідбивні елементи у темний період доби та викладали їх у соціальних мережах. Загалом у олімпіаді, яку запустила компанія ОККО, взяли участь понад 170 відео та більше 100 шкіл. Мета проєкту – розвинути культуру носіння світловідбивачів серед молоді.

Переможцями національної олімпіади «Благаю, світись!» стали: Вікторія Теперик (м. Рівне), Дарія Радько (м. Вишгород) та Діана Русин (м. Львів). Двоє переможців обрали за голосуванням конкурсного журі та одного за кількістю вподобань у соцмережах. Діти отримають призи – iPhone 11, а школи, які вони представляли – комплекти світловідбивачів.

«Мені подобається, що олімпіада поєднала в собі просвітницьке і творче завдання. Діти змогли показати свої креативні навички у створенні відео та одночасно донести важливий меседж – світловідбивачі рятують життя. Привчати культурі носіння флікерів, жилетів та інших світловідбивачів у темний період доби треба з дитинства, щоб це стало нормальною повсякденною звичкою», – наголошує один з учасників конкурсного журі олімпіади, засновник електромобільного блогу AutoGeek Євген Муджирі.

Всі ролики учасників олімпіади можна переглянути за хештегом #благаюсвітись у соцмережах Facebook, Instagram, TikTok та YouTube.

«Ми розуміли, що сформувати звичку використовувати світловідбивачі у темний період доби - дуже складне завдання. Саме тому ми звернулися за підтримкою до аудиторії дітей і це дуже гарно спрацювало. Впродовж усього місяця ми спостерігали, наскільки сучасно можна говорити про безпеку на дорозі та закликати друзів і однокласників носити світловідбивачі. Так і формується культура безпеки на дорозі, – коментує проєкт керівник департаменту корпоративних комунікацій ОККО Ярослава Полякова.Окрім школярів, «Благаю, світись!» підтримали освітяни та батьки з усієї України. Учні, які взяли участь у національній олімпіаді, стали справжніми героями для своїх шкіл, адже їхні креативні відеоролики побачила вся країна».

Нагадаємо, 19 листопада 2020 року, завдяки роботі активістів та соціальним проєктам про безпеку на дорозі у темний період доби, Кабінет Міністрів України зобов’язав пішоходів використовувати світловідбивні елементи.

Зазначимо, «Благаю, світись!» – ініціатива компанії ОККО, що реалізується в межах щорічного проєкту «Благаю, живи! Безпека на дорозі». Старт цьогорічного етапу відбувся 22 жовтня – на будівлі Національної бібліотеки імені В. І. Вернадського показали лазерну проєкцію – соціальний ролик про важливість використання світловідбивачів на дорозі у темний період доби.

Share with friends: