OKKO GROUP - Офіційний Вебсайт
Завантаження...
OKKO GROUP - Офіційний Вебсайт

Інформація для клієнтів мережі АЗК ОККО у зв’язку із введенням карантину в Україні

Інформація для клієнтів мережі АЗК ОККО у зв’язку із введенням карантину в Україні
18 бер. 2020 р.

Усі АЗК мережі ОККО та магазини працюють у штатному режимі – цілодобово та без вихідних. Але звертаємо увагу клієнтів на те, що ресторани A la minute, Pasta Mia та кафе з 17 березня на період карантину переходять в режим «їжа та напої з собою». Тобто клієнти мають можливість замовити улюблені страви та забрати замовлення з собою.

Виключенням став лише ресторан мережі у Чернівцях, який на час карантину зачинений повністю. Заправка та магазин працюють у звичному для клієнтів режимі.

Також звертаємо увагу клієнтів, що з 18 березня поточного року паперові одноразові стакани та супутні товари для гарячих напоїв (кришки, серветки тощо) можна буде отримати не в зоні розміщення кавомашин в торгівельному залі, а на касі при розрахунку за гарячі напої. Тимчасові зміни стандартів обслуговування запроваджено з метою виключити контакт клієнта зі всіма супутніми товарами для приготування гарячих напоїв.

Компанія нагадує своїм клієнтам про важливість дотримання профілактичних заходів. У вбиральнях на АЗК  нашої мережі є все необхідне, щоб ретельно вимити руки, на прикасових зонах ми продовжуємо встановлювати антисептичні засоби; збільшено частоту обробки спеціальними засобами усіх поверхонь, дверних ручок.

Оплатити пальне також можна через сервіс ОККО Рау, який передбачає мінімум контакту з людьми. У цьому випадку нагадуємо про доцільність використання при заправці одноразових рукавичок, які є біля кожної колонки.

Поділися з друзями: