12 вересня СЕО GORO Development Володимир Гаразд взяв участь у “Форумі промисловців” Forbes Ukraine, де презентував стратегічні цілі всесезонного курорту GORO Mountain Resort. У розмові із засновником та головним редактором видання Володимиром Федоріним він зосередився на тому, що стоїть за цифрами та інвестиціями у проєкт.
«Курорт відрізняється від звичайного готелю в місті. Гість бачить лише те, що на поверхні. А під нею - склади, побудована логістика, завчасно завезені товари, без яких неможливий якісний сервіс. Це багаторівнева підготовка, якої не видно, але яка формує постійний попит на товари й послуги українських виробників. Це справжня фортеця в горах», - зазначив Володимир Гаразд.
За його словами, $1,5 млрд інвестицій у розвиток курорту стануть потужним стимулом для економіки України. Компанія планує максимально закуповувати будівельні матеріали, меблі, білизну та продукти харчування в українських виробників.
Після запуску курорту очікується щорічний потік у 500 тисяч гостей, з виходом на 1 млн туристів за кілька років. Довгострокова мета - залучити 3 млн відвідувачів щорічно. Перша черга курорту буде розрахована на 5 тисяч гостей на день, що створить відчутний попит на українську продукцію.
Ключовою конкурентною перевагою GORO Mountain Resort стане централізоване управління: єдиний інвестор, девелопер і оператор. Це забезпечить цілісність і ефективність управління, на відміну від багатьох європейських курортів, де історично існує багато різних власників. Системний підхід також гарантуватиме комфорт - відстань до будь-якої точки курорту не перевищуватиме 150 кроків. Стратегія передбачає конкуренцію на європейському рівні з курортами Австрії, Чехії, Швейцарії.
Бізнес-модель курорту також передбачає залучення приватних інвесторів, для яких інвестиції в готельні номери є ефективним інструментом диверсифікації активів. Управляюча компанія бере на себе всі операційні процеси, забезпечуючи інвесторам повний комфорт, можливість передачі активу у спадок та довгострокову участь у розвитку проєкту. Ліквідність підтримується обмеженою пропозицією - лише 1200 апартаментів, що створює ефект лімітованості та зберігає високу вартість інвестицій.
ОККО Group розпочала будівництво масштабного рекреаційного проєкту GORO Mountain Resort у жовтні 2024 року. В межах першої черги площею 127 га буде збудовано 9 готелів на 1100 номерів. Крім п’яти готельних комплексів, тут передбачені 10 лижних трас завдовжки 13 км зі 50 га засніження, гондольна канатна дорога на 2,8 км і два крісельні витяги довжиною 1,5 км. Вона забезпечить можливість катання 10 тис. лижників одночасно.
Реалізацією готельної нерухомості курорту та залученням інвестицій займається інвестиційно-девелоперська компанія GORO Development, заснована у 2021 році. Вона відповідає за розробку архітектурних концепцій, будівництво, функціональне та рекреаційне наповнення, а також залучення інвестицій у готельний бізнес. В основу своєї філософії компанія заклала принципи органічного девелопменту гірських територій: низька щільність забудови, гармонійне поєднання архітектури з природним середовищем, врахування ландшафту та використання натуральних матеріалів. Архітектура має лише органічно доповнювати природний простір, а не змінювати його, а природа завжди має залишатися головною дійовою особою.