OKKO GROUP - Official Website
Loading...
OKKO GROUP - Official Website

GORO Development за 5 місяців продала понад 50% номерів першого готелю курорту GORO Mountain Resort

GORO Development за 5 місяців продала понад 50% номерів першого готелю курорту GORO Mountain Resort
Aug 12, 2025

Інвестиційно-девелоперська компанія GORO Development, яка входить до групи компаній OKKO, повідомила проміжні результати реалізації першого готельного проєкту на території GORO Mountain Resort поблизу Славська на Львівщині.

Станом на початок серпня компанія продала 103 номери — це більш ніж половина номерного фонду першого готелю комплексу ONDE Hotel. Відкритий старт інвестування відбувся у березні 2025 року.

Наразі триває будівництво першого й найбільшого з трьох готелів комплексу ONDE, який загалом матиме 429 номерів, із яких 197 — у першому готелі. Завершення будівництва й запуск комплексу заплановані на літо 2028 року.

GORO Development впроваджує міжнародну бізнес-модель resort hotel rooms as investment — курортні готельні номери як інвестиція. Приватні інвестори купують окремі номери з єдиним професійним управлінням, можливістю зростання капіталізації активу та отриманням прибутку від операційної діяльності готелю.

“В наші готелі інвестують представники дуже різних сфер — IT, агро, виробництво, фінанси, нерухомість. Понад 90% наших інвесторів заходять у проєкт із розрахунком на довгострокову участь, тобто планують залишатися в ньому й після завершення будівництва, аби отримувати стабільний дохід від роботи готелю”, — зазначає Володимир Гаразд, СЕО GORO Development.

Станом на початок серпня 2025 року в проєкт уже інвестували понад 50 приватних інвесторів. Найбільшу частку становлять представники сфери IT та комунікацій (25%). На другому місці — інвестори з агро, нерухомості та будівництва, а також фінансового сектору (по 10%). Третє місце розділили defence tech та виробництво (по 6,7%). Також суттєво представлені сфери енергетики й автопрому (по 5%), юриспруденція (4%), а також рітейл, освіта та логістика (по 3,3%).

За географією походження інвесторів першість утримують Київ і Львів (по 33,3%), далі — Дніпро (5,6%), Житомир і Вінниця (по 3,7%). Також спостерігається активний інтерес до проєкту з боку українців, які проживають за кордоном. 

За перші 4 місяці після старту продажів вартість номерів у GORO Mountain Resort зросла на 5,7% — що відповідає темпу 17,1% річних. Згідно з аналітикою GORO Development, очікувана дохідність за весь період реалізації може перевищити 57%, що вище за початково заплановане зростання капіталізації у 51%. Прогнозована середня дохідність готельного номера після запуску комплексу — 10% річних.

Для досягнення такої точності у фінансових прогнозах компанія GORO Development вперше на ринку готельної нерухомості України застосувала автоматизовану систему динамічного ціноутворення. Якщо в більшості проєктів ціни встановлюються вручну і змінюються поквартально, ми повністю відмовилися від ручного управління на користь штучного інтелекту. Система оперативно реагує на зміну попиту і допомагає досягати цільових показників дохідності для інвесторів.

На початковому етапі продажів найбільшим попитом користувалися однокімнатні номери, а також номери з окремою спальнею — як універсальне рішення для пасивного доходу та особистого відпочинку. Ці два формати забезпечили основну частку продажів, внаслідок чого їхня ціна зросла на 14%, що в 2,5 раза перевищує середній приріст по комплексу.

На поточному етапі попит починає зміщуватися у бік більших форматів типу executive suite. Наразі ця категорія ще не продемонструвала суттєвого зростання цін, що створює максимальний потенціал капіталізації для інвесторів, які заходять у проєкт зараз.

Кожен готель у складі ONDE має індивідуальну тематику та функціональне наповнення: перший — розважальний (кінозал, ресторан на даху з фаєрплейсами, паб з живою музикою), другий — бізнес-формат (коворкінг, конференц-зал, мітинг-руми, ресторан), третій — релакс (великий SPA-комплекс, басейни).

95% номерів — видові, завдяки інтеграції готелів у рельєф гір, що значно підвищує їхню рентабельність. Номерний фонд кожного готелю відрізняється за дизайном та меблями, без повторів. Додаткова інфраструктура включає 309 машиномісць, готель для тварин, фітнес- та йога-центр, бутики, салон краси, барбершоп, ресторани національних кухонь світу.

ОККО Group розпочала будівництво масштабного рекреаційного проєкту GORO Mountain Resort у жовтні 2024 року. В межах першої черги площею 127 га буде збудовано 9 готелів на 1100 номерів. Крім п’яти готельних комплексів, тут передбачені 10 лижних трас завдовжки 13 км зі 50 га засніження, гондольна канатна дорога на 2,8 км і два крісельні витяги довжиною 1,5 км. Вона забезпечить можливість катання 10 тис. лижників одночасно.

Реалізацією готельної нерухомості курорту та залученням інвестицій займається інвестиційно-девелоперська компанія GORO Development, заснована у 2021 році. Вона відповідає за розробку архітектурних концепцій, будівництво, функціональне та рекреаційне наповнення, а також залучення інвестицій у готельний бізнес. В основу своєї філософії компанія заклала принципи органічного девелопменту гірських територій: низька щільність забудови, гармонійне поєднання архітектури з природним середовищем, врахування ландшафту та використання натуральних матеріалів. Архітектура має лише органічно доповнювати природний простір, а не змінювати його, а природа завжди має залишатися головною дійовою особою. 

Share with friends: